Saturday, December 12, 2009

....

Rugaciunea unei femei
- Doamne, acuma, inainte de a merge la culcare, ma rog cu multa credinta, sa-mi daruiesti un barbat care sa nu fie urat, sa fie inteligent, dragastos, puternic, supus si dragut.
- De asemeni sa fie compozitor, poet si cu mult umor, din acela pe care eu il inteleg.
- Sa-i placa familia si prietenii mei, si nu fotbalul.
- Sa nu sforaie si sa urineze asezat, fara sa stropeasca prin baie.
- Sa nu ma faca sa astept atunci cand spune ca ma va suna.
- Sa ajunga la timp acasa, fara sa miroasa a sapun necunoscut.
- Sa stiu mereu unde este, mai putin cand imi cumpara flori si cadouri, sau sa-mi faca serenade
.- Sa-mi dea 3 ore sa ma aranjez atunci cand spune ca vom iesi, sa lesine de emotie cand ma vede, sa danseze mai bine decat Fred Astaire
.- Sa aibe un serviciu foarte bine remunerat
.- Sa fie generos si cand cheltuiesc banii sa nu se supere.
- Sa stie sa gateasca si sa-i placa sa ajute la treburile casei.
- Sa-i placa sa ramana ore intregi ascultandu-ma.- Sa gandeasca inainte de a vorbi si sa spuna adevarul, numai adevarul si nimic altceva decat adevarul.
- Sa-mi traga scaunul cand ma asez la masa, sa-mi deschida portiera la masina si sa stie sa-mi faca masaj pe spate.
- Sa ma vada slaba mereu, mereu.
- Sa facem dragoste pana cand ramane "moarta".
- Sa inteleaga durerile mele de cap si sa-mi aduca micul dejun la pat.
- Aaa!!! Da-mi Doamne un barbat fidel, dragastos, care sa ma iubeasca cu respect si cu pasiune, numai pentru mine si nu pentru marimea sanilor mei.
- Sa nu aiba ochi pentru nicio alta femeie si sa-mi spuna mereu ce frumoasa ma vede si ce noroc a avut sa ma intalneasca.
- Te rog Doamne, da-mi barbatul care ma va
iubi pana la moarte!
AMIN
~~~~~~~~~~~~~~~~~
RUGACIUNEA UNUI BARBAT
- Doamne, te rog, daruieste-mi o blonda, surdo-muta si nimfomana, cu niste tate enorme, sa fie fiica unui distribuitor national de bere si sa aiba o casa pe plaja.
AMIN
:-))))
...............................
ps: song of the day: http://www.youtube.com/watch?v=dRNbXaZo4rM

No comments: